Online řešení pro servisy
Správa objednávek,
předávací protokoly
SMS oznámení...
Zaregistrovat se zdarma
Připojte se k unikátní platformě GetFix
Akvizice nového zákazníka
GetFix poskytuje nové zákazníky, kteří právě potřebují služby oprav a údržby vozů. Mezi naše zákazníky patří firmy a fyzické osoby.
Rezervace online bez volání
GetFix vás upozorní na novou rezervaci. Informace zahrnují: termín, službu, informace o vozidle a kontaktní údaje zákazníka.
Online prezentace servisu
Zaregistrujte se na GetFix a zviditelněte se novým zákazníkům ve vaší oblasti, kteří by jinak nemuseli vědět o službách nabízených vaším podnikem.
Hlavní výhody partnerství
Často kladené otázky
-
Kdo se může stát partnerem GetFix?
Partnerem GetFix se může stát každý autorizovaný či neautorizovaný autoservis, pneuservis, klempírna, lakovna, myčka, detailingové centrum, rádci při prodeji a registraci vozidel, rychloservis, mobilní servis, servis nákladních vozidel, motorek a čtyřkolek.
-
Jak se stanu partnerem GetFix?
Poté co vyplníte registrační formulář tak se vám během jednoho pracovního dne ozve manažer GetFixu, který vám celou službu přiblíží a vysvětlí proces registrace. Případně s vámi dohodne osobní schůzku na které vám pomůže s registrací.
-
Jak bude vypadat můj profil z pohledu řidiče?
Po dokončení registrace se ukáže Váš servis na mapě a od té chvíle se k vám mohou objednat řidiči. Na tomto odkaze je příklad vyplněného servisu: zde
TIP: Čím lépe a podrobněji vyplníte informace o servisu a cenách služeb, tím zvyšujete pravděpodobnost vyššího počtu objednávek.
-
Co se stane když přijde objednávka?
Pokud od nás obdržíte objednávku máte tři možnosti:
Přijmout - pokud vám objednávka vyhovuje ve zvoleném termínu. Stačí jí pouze potvrdit a klientovi automaticky přijde potvrzení na e-mail a do zprávy.
Upravit – pokud vám objednávka nevyhovuje ve zvoleném termínu. V objednávce máte všechny informace o klientovi, kterému můžete zavolat a domluvit si jiný termín, který následně upravíte v objednávce a klientovi přijde potvrzení o změně v SMS a na e-mail.
Odmítnout – pokud objednávku z jakýchkoliv důvodů nechcete přijmout, stačí objednávku odmítnout a my jí předáme do jiného partnerského servisu.
-
Můžu objednávku posunout na jiný termín?
ANO. Objednávku po domluvě s řidičem můžete posunout na jakýkoliv termín, který bude vyhovovat vám i řidiči. Kontakt na řidiče naleznete v administračním systému svého servisu
-
Jak sbíráte hodnocení řidičů?
Na platformě GetFix mohou zanechat hodnocení pouze řidiči, kteří mají dokončenou objednávku. Poté co servis dokončí objednávku manažer GetFixu získá od klienta hodnocení na daný servis.
-
Existují nějaké poplatky na platformě GetFix?
Nejlepší na naší platformě je to, že neplatíte žádné zbytečné poplatky za registraci nebo třeba za zrušení objednávky. Jediné co je na GetFix zpoplatněné, je provize z úspěšně dokončené objednávky. Provize je pouze za to, že k vám do servisu přivedeme klienta, který u vás auto opraví a zaplatí.
-
Jaké jsou provize z úspěšně dokončené objednávky?
Provize z úspěšně dokončené a zaplacené objednávky jsou nastavené na 7 %. To je vypočítané z ceny bez DPH. Provize na materiál se snižuje na originální díly a nákup pneumatik na 0 %.
-
Platí řidič přes GetFix?
NE. Řidiči platí vám v servisu. Poté co dokončíte objednávku u nás v systému náš systém automaticky vystaví fakturu na provizi na danou objednávku.
-
Můžu vygenerovat předávací protokol?
ANO. Poté co k vám přijede řidič můžete v detailu objednávky vygenerovat předávací protokol, který bude obsahovat nejdůležitější informace. (Vzorový předávací protokol naleznete zde)
-
Vygeneruje mi systém po dokončení objednávky servisní protokol?
ANO. Poté co dokončíte objednávku můžete jednoduše v detailu objednávky vygenerovat servisní protokol, který bude obsahovat práce, které byly na vozidle provedeny. (Vzorový servisní protokol naleznete zde)
-
Můžu přes GetFix vystavit faktury klientům?
Po dokončení objednávky můžete rovnou klientovi vygenerovat fakturu. Číslo faktury můžete ručně dopsat, aby vám navazovala správná číselná řada vašich faktur. Systém je připravený k tomu, že můžete vystavovat veškeré faktury přes GetFix i ty které nebude mít zaznamenané v objednávkách.
-
Mohu vkládat do objednávky fotodokumentaci?
ANO. Ke každé objednávce můžete přidat libovolný počet fotek, ke kterým můžete napsat popisek. Tyto fotky rovnou uvidí i klient ve svém profilu.
-
Existuje mobilní aplikace GetFix?
Ano existuje aplikace GetFix pro servisy přes kterou můžete spravovat objednávky. Aplikace je zatím pouze na android zařízení, ale již pracujeme na tvorbě aplikace i pro IOS zařízení.
-
Mohu vkládat do systému vlastní objednávky?
Do systému můžete vkládat i své vlastní objednávky.
Registrační formulář
Po vyplnění kontaktního formuláře vás budeme kontaktovat do jednoho pracovního dne.
Kontaktní informace
Pokud máte nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat